«Світанок» – територія щасливого дитинства!
«Світанок» – цікава і неповторна країна дитинства,сповнена незбагненних чудес і пригод, наповнена казкою, з якою малюки сміливо вирушають в дивовижні краї, пізнають незнайомі світи, шукають народження нового дня, йдуть чарівними стежками з вірою в добро та щастя. А ще: – «У нас можна все: гратися, дружити, любити, жартувати, сумніватися, вигадувати, шукати, радіти, веселитись, фантазувати, мріяти..!
Сучасний заклад дошкільної освіти розташований в селі Веряця, вул. Тисова,54,56. Своїх перших вихованців прийняв у січні 2012 року. З перших днів існування у закладі створюється свій стиль, традиції, особливості освітньої діяльності.
Пріорітетними напрямами освітньої діяльності є:
- формування життєво компетентної особистості, здатної до самореалізації у змінному соціумі;
- збереження та зміцнення здоров’я дітей шляхом упровадження здоров’я формувальних та здоров’язбережувальних технологій;
- формування мовленнєвої компетентності дошкільників, в тому числі й у дітей з особливими освітніми потребами шляхом впровадження інноваційних технологій.
В закладі функціонує 4 групи:
1 група для дітей раннього віку (від 2 до 3 років );
3 групи для дітей передшкільного віку (від 3 до 6 років).
Режим роботи закладу:
працює за п’ятиденним робочим тижнем протягом 10,5 годин.
Вихідні дні – субота, неділя, святкові дні.
Щоденний графік роботи закладу: з 7.30 до 18.00
Мовою освітнього процесу в навчальному закладі відповідно до Закону України “Про освіту”, Закону України “Про державну мову України”, Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”, Конституції України та Статуту є українська мова.
Ліцензійний обсяг дітей – 75.
Фактична середньорічна кількість дітей, які виховуються в закладі – 92 дитини.
Щоб втілити в життя мету закладу створене сучасне розвивальне освітнє середовище, яке надає можливість дитині гармонійно і різнобічно розвиватись, проявити можливості особистого розвитку через самостійну ігрову діяльність та притаманну їй індивідуальність.
У нас:
- розвивальне освітнє середовище відповідно до вимог сучасності та безпечного перебування дитини;
- освітній процес організований на засадах інноваційної діяльності з впровадженням мультимедійних та ІК-технологій;
- забезпечений гармонійний розвиток особистості дитини, її фізичне і психічне здоров’я;
- створені сприятливі умов для формування особистісної зрілості дитини, її базових якостей;
- забезпечена успішна соціальна адаптація дітей раннього віку;
- психологічний супровід освітнього процесу;
- фізкультурно-оздоровча робота;
- гурткова робота: англійська мова, угорська мова, театралізація;
- наступність з початковою школою;
- партнерська взаємодія з батьками та громадськістю.